Απαντάει για τις αστικές αναπλάσεις και την κυκλοφοριακή μελέτη ο Π. Παυλίδης αλλά τα γεγονότα δεν τον δικαιώνουν

pavlidis pavlos

Απάντηση σε σχόλιο μας έστειλε ο πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Ουσουλτζόγλου και πρώην πρόεδρος του ΚΑΠΑ Παύλος Παυλίδης. Στο κείμενό μας του χρεώναμε μερίδιο στις επιλογές τόσο της Αστικής Ανάπλασης όσο και της επιλογής κυκλοφοριακής μελέτης. Ας δούμε τι απαντά ο κ. Παυλίδης και ας προσθέσουμε ορισμένες παρατηρήσεις παρακάτω για να τεκμηριώσουμε τους ισχυρισμούς μας:

Η απάντηση Παυλίδη

"Κύριε συντάκτη του κειμένου,

Θα ήθελα να διευκρινίσω κάποια πράγματα στα οποία η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική και θα επιθυμούσα να μην την διαστρεβλώνεται.
Φυσικά και ψήφισα την ανάπλαση και ότι έχει σχέση με την βελτίωση της καθημερινότητας μας και δεν μετανιώνω γι αυτό. Αυτό δεν σημαίνει ότι με εμποδίζει να διαφοροποιηθώ από σημεία της. Έτσι κι αλλιώς από την μελέτη μέχρι την εφαρμογή μεσολαβούν κάποια πράγματα ουσιαστικά και αποτελεσματικά. Με διορθώσεις, τροποποιήσεις, κλπ Έτσι προβλέπεται, έτσι ισχύει κι έτσι γίνεται σε όλα τα έργα. Γιατί θέλετε να γενικεύεται για να αποκρύπτεται την αλήθεια ; Δηλαδή για σας είναι σωστό να αρνείσαι από την αρχή ότι έχει σχέση με ποιότητα ζωής ; Σας είπε κανείς ότι όλα είναι τέλεια πάντα; Άλλωστε γνωρίζετε ότι γι αυτό πολέμησα. Και στα περισσότερα δικαιώθηκα. (βλέπε διατομή στο δρόμο της Ελιάς, στην διασταύρωση Ανοίξεως, κλπ) με την συνεργασία και την αποδοχή από τον νυν Αντιδήμαρχο. Βλέπετε στην ζωή όλα δεν είναι άρνηση ή πόλεμος. Μην καταλογίζεται και ισοπεδώνετε λοιπόν τα πάντα.

Δεν πρόκειται να «το γυρίσω» σε κάτι. Δεν το έκανα ποτέ στην ζωή μου. Το «ντριγκι-ντριγκι μάνα μου» το χρησιμοποίησα όταν επικαλέστηκα ότι σήμερα δεν χρησιμοποιεί κανείς την Κεντρικής ως επιλογή διέλευσης με το ΙΧ του, γιατί απλά το οδόστρωμα πιο πάνω από την πλατεία Πλατάνων είναι έτσι ακριβώς. Αν αυτό σας ενοχλεί ή δεν είναι αληθές, τότε καλά κάνετε και το ειρωνεύεστε. Δεν ξέρω κατά πόσο σας συμφέρει όμως να το αποκόπτεται σαν έκφραση, από την πραγματικότητα που ζούμε όλοι στην πόλη.

Ποτέ δεν ψήφισα κανένα σχεδιασμό κυκλοφοριακής μελέτης. Αγωνίστηκε η Δήμαρχος είναι η αλήθεια και προς τιμήν της κατάφερε να βγει κονδύλιο για μια μελέτη κυκλοφοριακή, σε μια πόλη που είχε νέα δεδομένα. Ο μελετητής πήρε το έργο της μελέτης από διαγωνισμό από την Περιφέρεια. Το ότι ο μελετητής ομολόγησε χθες δημόσια, ότι του υποδείχτηκαν κάποιες από τις προτάσεις, ότι του είπαν για την απόφαση του ΣτΕ ότι έλεγε για μονοδρομηση ενώ δεν ήταν έτσι, κλπ δείχνει μια προσπάθεια προδιαγεγραμμένων αποτελεσμάτων. Δεν θα κάνουμε τον αφελή λοιπόν! Και πολεμήσαμε όλοι (μα όλοι οι φορείς) με επιχειρήματα να προβληματίσουμε. Δυστυχώς δεν το επιτύχαμε.

Τέλος θέλω να νομίζω ότι η προσπάθεια μείωσης μου δεν έχει σχέση με το ότι έχετε αναλάβει την προσπάθεια στήριξης της Δημοτικής Αρχής προεκλογικά.

Στην τελευταία 4ετια είμαστε θεατές μιας σκόπιμης προσπάθειας και κατευθυνόμενης από κάποιους να χρεωθούν όλα τα κακά (για τα καλά τίποτα!) στους προηγούμενους κι ας διοικούσαν άλλοι Αντιδήμαρχοι (Εκτελεστική Επιτροπή). Τώρα φταίνε γενικά οι διοικήσεις Ουσουλτζογλου, που έβρισκαν τρόπους, έφερναν λύσεις, χρήματα στην πόλη. Κι όχι αυτοί που τα σχεδιάζουν, τα εφαρμόζουν και τα υλοποιούν όπως αυτοί θέλουν. Τι άλλο θα ακούσουμε ακόμα !!! Κι είναι και πολύ νωρίς για να απαξιώνεται κι ισοπεδώνετε τους πάντες.....".

Η απάντησή μας

1. Ο κ. Παυλίδης ήταν αντιδήμαρχος Οικονομικών όταν η διοίκηση Ουσουλτζόγλου ενέταξε τις Αστικές Αναπλάσεις σε πρόγραμμα χρηματοδότησης. Με την ταχύτητα του...φωτός μελετήθηκε κι εντάχθηκε σε πρόγραμμα η αστική ανάπλαση γι αυτό έχει μεγάλο μερίδιο σε αυτό που έγινε στην πόλη και λέγεται αστική ανάπλαση. Μέχρι το 2010 ήταν από τους πιο στενούς συνεργάτες της πρώην δημάρχου.

2. Όσον αφορά την αμφίδρομη κίνηση της Μητροπόλεως: Ο κ. Παυλίδης εκλέχθηκε το 2006 με έναν συνδυασμό που έριξε τον Σκουμπόπουλο πολεμώντας την αμφιδρόμηση της Μητροπόλεως και την κατάχωση των αρχαίων. Από εκείνες τις κινητοποιήσεις προήλθε και η απόφαση του ΣτΕ που υποχρεώνει τις επόμενες διοικήσεις να βγάλουν ξανά τα αρχαία στην επιφάνεια και επειδή το πλάτος του οδοστρώματος μειώνεται από την ανάδειξη δεν αρκεί για να υπάρχει αμφίδρομη κίνηση. Όταν ήταν να πέσει ο Σκουμπόπουλος, ο κ. Παυλίδης ήταν σε ένα σχήμα που πολέμησε την αμφιδρόμηση. Τώρα που οι "καρποί" εκείνης της δράσης ωρίμασαν ο κ. Παυλίδης ως πρόεδρος δυσανασχετεί ως πρόεδρος των Αστικών για την μονοδρόμηση.

3. Όσον αφορά την κυκλοφοριακή μελέτη: Πριν τις εκλογές του 2010, όταν γινόταν η ερώτηση στην κ. Ουσουλτζόγλου γιατί δεν εφάρμοσε την απόφαση του ΣτΕ, έλεγε ότι αυτό θα γίνει αφού πρώτα γίνει η κυκλοφοριακή μελέτη. Από τότε ήταν στο πλάνο της δημοτικής αρχής η κυκλοφοριακή μελέτη. Σε εκείνο το σχήμα ο κ. Παυλίδης ήταν αντιδήμαρχος Οικονομικών. Γι αυτό γράψαμε ότι "Όταν αγωνιζόταν ως στέλεχος της παράταξης Ουσουλτζόγλου για την εκπόνηση αυτής της μελέτης τι περίμενε; Ότι δεν θα άλλαζε τίποτα στην πόλη ή ότι θα ερχόταν και θα έμενε στο συρτάρι;".