Content Marketing – Ποιο περιεχόμενο είναι χρήσιμο & ποιες οι πιο «πιασάρικες» μορφές του

Το Content Marketing είναι μία ολόκληρη φιλοσοφία, η οποία στοχεύει στο να δημιουργήσει και να παρουσιάσει ξεχωριστά μηνύματα σε στοχευμένο κοινό. Και δεν αναφερόμαστε φυσικά σε απλά μηνύματα αλλά σε content που καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του κοινού σας, όποια κι αν είναι η επιχείρησή του.

Ποιο περιεχόμενο είναι χρήσιμο

  • Αυτό που θεωρείται αξιόλογο για τον παραλήπτη
  • Αυτό που θα θελήσει να το μοιραστεί με άλλους

Δηλαδή το Content Marketing είναι κάτι σαν διαφήμιση;

Όχι! Διαφέρει σε πάρα πολλά σημεία με τη διαφήμιση, πρώτα και κύρια δεν στοχεύει στην πώληση αλλά στο να χτίσει step by step την εμπιστοσύνη του χρήστη, η οποία κλονίζεται εύκολα. Κανένας χρήστης δεν θέλει να νιώθει ότι κάποιος θέλει επίμονα να του πουλήσει κάτι. Αυτό που αναζητάει είναι οι ολοκληρωμένες λύσεις και αυτές τις προσφέρει απλόχερα ένα ποιοτικό και σωστό content.

  • Ο μέσος χρήστης χρησιμοποιεί το internet, προκειμένου να πληροφορηθεί για κάτι ή να καλύψει συγκεκριμένες ανάγκες, όχι για να έρθει αντιμέτωπος με καταιγισμό διαφημίσεων!

Αν η ιστοσελίδα σας προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες, τότε συμβαίνουν αβίαστα τα παρακάτω:

  • Γίνεστε οι απόλυτοι γνώστες στα μάτια των χρηστών
  • Θεμελιώνετε την εμπιστοσύνη του κοινού προς την επιχείρηση
  • Αυξάνεται το κύρος σας
  • Παράλληλα με το χρήσιμο content προβάλλονται οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας
  • Τελικά, ο απλός χρήστης γίνει πελάτης σας και θα αγοράσει από εσάς

Μορφές Content Marketing

Όλα αφορούν το κείμενο, την εικόνα, τον ήχο, τα βίντεο. Κάθε ένα από αυτά έχει να προσφέρει διαφορετικά πλεονεκτήματα στο νεανικό, ώριμο, αναποφάσιστο, απαιτητικό, ευκολόπιστο κοινό!

E-BOOKS: Οι πιο κοινές μορφές ψηφιακού περιεχομένου. Τα e-books ποικίλουν σε θεματολογία και είναι επιτυχημένα αν καταφέρουν να μεταδώσουν χρήσιμες πληροφορίες και σχετίζονται άμεσα με τις υπηρεσίες ή το προϊόν σας.

CHEAT SHEETS: Πρόκειται για σύντομες περιλήψεις που προβάλλονται με bullets και links.

INFOGRAPHICS: Γραφικά που παρουσιάζουν μέσω εικόνας και κειμένου μία σύνθετη πληροφορία. Ο χρήστης εξοικειώνεται με την αλληλεπίδραση διαφόρων δεδομένων, εικόνων κ.α.

SLIDE DESKS: Παρουσιάζονται σε Power Point και δίνουν έμφαση στο οπτικό κομμάτι, στοχεύοντας στο να κάνουν απλές, τις σύνθετες έννοιες.

VIDEO: Τα video αποτελούν μία από τις καλύτερες στρατηγικές για το digital marketing, την ενίσχυση του branding και την διασκέδαση του κοινού.

BLOG POSTS: Χωρίς υπερβολές και με 2-3 post ανά μερικές ημέρες μπορείτε να προβάλλετε την πληροφορία που θέλετε, χωρίς να «φορτώνετε» το κοινό σας.

NEWSLETTER: Διατήρηση, δηλαδή, της συνεχούς επικοινωνίας με το πελατειακό κοινό, ενισχύοντας πολύ τη σχέση εμπιστοσύνης.

IMAGES PHOTOS: 1 εικόνα = 1000 λέξεις! Με τις εικόνες περνάτε τα μηνύματα που θέλετε στο κοινό σας!