7ο Δημοτικό Νάουσας: Όταν το σχολείο ανοίγει τις πόρτες του, γίνονται θαύματα

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νάουσας, θα ήθελε να ευχαριστήσει όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την ευκαιρία που δώσανε, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, στα παιδιά μας να βγουν από τη σχολική αίθουσα και να εξερευνήσουν θέματα πέραν της εκπαιδευτικής ύλης. Να βιώσουν έναν διαφορετικό τρόπο διδασκαλίας και μάθησης με πρωταγωνιστές τους ίδιους.

Στην ανακοίνωση σημειώνει ακόμη: "Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, τα παιδιά αλλά και όσοι γονείς ήθελαν, το Βιωματικό εργαστήρι «Γράμματα Παντού», που παρουσιάστηκε στις 7 και 8 Νοέμβρη 2016, στο σχολείο μας, με αφορμή τη «Βαλίτσα του ταξιδιώτη της γραφής» που ήρθε από το Ίδρυμα Ευγενίδη και αφορούσε στην ιστορία της γραφής ανά το χρόνο. Ένα πολύπλευρο εγχείρημα που έδωσε στα παιδιά μας μια άλλη οπτική της επικοινωνίας. Κρίθηκε από τους ειδικούς της βιβλιοθήκης του Ιδρύματος και χαρακτηρίστηκε ως «εξαιρετικό εκπαιδευτικό υλικό» και ως εκ τούτου μπήκε στην ιστοσελίδα του Ιδρύματος (σχετικό 5 λεπτο βίντεο του εργαστηρίου )

Κατακλείδα των βιωματικών δράσεων που συνεχίστηκαν σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς ήταν το τριήμερο βιωματικό εργαστήρι με τίτλο «Μια φορά κι ένα καιρό ο Αριστοτέλης στο Ιερό των Νυμφών.....» που παρουσιάστηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο της Σχολής Αριστοτέλη αλλά και στον Αρχαιολογικό χώρο του Νυμφαίου, με προσκεκλημένους και τους γονείς. Παρουσιάστηκε η ζωή του Αριστοτέλη, η φιλοσοφία του, η σχέση του με τον Αλέξανδρο μέσα από δραματοποιήσεις, ομαδικές εργασίες και συνέργειες, δίνοντας σε όλα τα παιδιά την ευκαιρία να βιώσουν με απτό τρόπο κομμάτια από το έργου του μεγάλου φιλοσόφου, σημερινού πολύ-επιστήμονα.

Ως Σύλλογος Γονέων αισθανόμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μας δίνεται η ευκαιρία να συνδράμουμε σε τέτοιου είδους δράσεις που ανοίγουν τις πόρτες του σχολείου και δίνουν στους μικρούς μαθητές τη δυνατότητα να δουν το σχολείο και τη μάθηση «αλλιώς». Ελπίζουμε να υπάρξει ανάλογη συνέχεια και περαιτέρω άνοιγμα του σχολειού μας στην κοινωνία.