Στο ΕΠΑΛ Νάουσας ο Υφυπουργός Παιδείας

Το ΕΠΑΛ Νάουσας επισκέφθηκε ο υφυπουργός παιδείας κ. Μπαξεβανάκης, την Παρασκευή 4-5-2018. Παρόντες επίσης ο γενικός γραμματέας του υπουργείου κ. Μουστάκας, η διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ημαθίας κα Μαυρίδου, ο αντιδήμαρχος παιδείας κ. Δάγγας και ο βουλευτής Ημαθίας κος Αντωνίου.
Καταρχήν έγινε ενημέρωση από τον διευθυντή του σχολείου κ. Νάτσιο για την ιστορία των Τεχνικών σχολών που λειτουργούσαν στη Νάουσα , από την ίδρυση τους (Κατωτέρα και Μέση Τεχνική) όπου φοιτούσαν χιλιάδες μαθητές από όλη την Ελλάδα, που μετέπειτα στελέχωσαν βιομηχανίες, επιχειρήσεις και οργανισμούς του δημοσίου.

Ο υφυπουργός κ. Μπαξεβανάκης μίλησε για τη νέα αρχή στα ΕΠΑΛ με τις δυνατότητες που έχουν οι πτυχιούχοι για εύρεση εργασίας με την απόκτηση πτυχίου επιπέδου 4 από το ΕΠΑΛ, για συνέχιση των σπουδών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα σε σχολές που παλιότερα ήταν απαγορευτικές σε ΑΕΙ, όπως ιατρικές, φαρμακευτικές , πολυτεχνεία, οικονομικές, γεωπονίας ,δασολογίας, πληροφορικής, εκπαιδευτικών κλπ. Επίσης αναφέρθηκε στο θεσμό της μαθητείας- μεταλυκειακό έτος που ισχύει για αποφοίτους ΕΠΑΛ και τεχνικής εκπαίδευσης , όπου οι μαθητευόμενοι εργάζονται, με αμοιβή 4 ημέρες την εβδομάδα και μία ημέρα εργαστηριακά μαθήματα στο σχολείο, με αποτέλεσμα κατόπιν εξετάσεων απόκτηση πτυχίου επιπέδου 5. Τέλος η δυνατότητα που έχουν οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ μόνο με το βαθμό απολυτηρίου για σπουδές στις διετείς δομές επαγγελματικής εκπαίδευσης των ΑΕΙ και ΤΕΙ, για την απόκτηση πτυχίου επιπέδου 5.

Ο γενικός γραμματέας κος Μουστάκας αναφέρθηκε στο θεσμό της μαθητείας καθώς στο νέο αναλυτικό πρόγραμμα των ΕΠΑΛ, την ανανέωση των βιβλίων και της υλικοτεχνικής υποδομής

Κατόπιν το λόγο πήρε η διευθύντρια εκπαίδευσης Ημαθίας κα Μαυρίδου η οποία αναφέρθηκε στο θεσμό της μαθητείας και τη στήριξη κατά το δυνατόν των ΕΠΑΛ
Τέλος ο αντιδήμαρχος παιδείας κος Δάγγας, αναφέρθηκε στην κτηριακή υποδομή των σχολείων, την χρηματοδότηση, θέτοντας αναγκαία την αύξηση της για την θέρμανση των σχολείων γενικότερα της βόρειας Ελλάδας λόγω των καιρικών συνθηκών.

Ακολούθησε διάλογος με του εκπαιδευτικούς του σχολείου , όπου τέθηκαν όλα τα προβλήματα που απασχολούν την σχολική κοινότητα. Τέθηκε επίσης το θέμα του σφικτού χρονοδιαγράμματος των εξετάσεων για τους μαθητές ειδικά της Γ΄τάξης, που θα είναι και υποψήφιοι στις πανελλαδικές εξετάσεις.