Ολοκληρώθηκαν βιωματικά σεμινάρια στο 9ο Δημοτικό Βέροιας με στόχο την προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας των μαθητών

Τη Δευτέρα 5/11 ολοκληρώθηκε από το Κέντρο Πρόληψης ΠΡΟΣΒΑΣΗ μια σειρά βιωματικών εργαστηρίων με στόχο την προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας των μαθητών των τμημάτων Δ1 και Δ2 του 9ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας. Το πρόγραμμα χρησιμοποίησε την τέχνη και το παιχνίδι ως μέσα για την ελεύθερη δημιουργική έκφραση των παιδιών.

Οι εικαστικές δραστηριότητες, οι θεατρικοί αυτοσχεδιασμοί καθώς και τα ομαδικά παιχνίδια έκφρασης έδωσαν τη δυνατότητα στα παιδιά να διερευνήσουν τα συναισθήματα της χαράς, της λύπης και του θυμού, να δημιουργήσουν μια εικόνα του εαυτού τους σε σχέση μ’ αυτά τα συναισθήματα και της σχέσης τους με τους άλλους και το ευρύτερο περιβάλλον. Προσέγγισαν ακόμα με τα ίδια μέσα τις έννοιες της διαφορετικότητας της αλληλεγγύης, της φιλίας.

Τα παιδιά όταν ενθαρρύνονται να συμμετέχουν στις διάφορες δραστηριότητες ανακαλύπτουν τους δικούς τους τρόπους έκφρασης, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητά τους.

Παράλληλα καλλιεργείται η συνεργασία και η επικοινωνία μέσα από τη συμμετοχή τους στην ομάδα. Τέλος ο βιωματικός χαρακτήρας των συναντήσεων προσφέρει στα παιδιά την εμπειρία της αυτογνωσίας μέσα στο ασφαλές και ενθαρρυντικό πλαίσιο της τάξης και του σχολείου τους.