Βέροια: Παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες του ψηφιακού εμπορικού κέντρου

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου Βέροιας με την ομάδα URENIO, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα στο Επιμελητήριο Ημαθίας η παρουσίαση της εφαρμογής «Virtual City Market – Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο». Την παρουσίαση έκανε ο Παναγιώτης Τσαρχόπουλος, στέλεχος της ομάδας έργου του ΑΠΘ.

 

Το Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο είναι μια εφαρμογή που –από τη μία πλευρά– προσφέρει την ικανότητα σε κάθε επιχείρηση που βρίσκεται στην πόλη να δημιουργήσει το δικό της εικονικό κατάστημα και –από την άλλη– επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση σε ένα μεγάλο εύρος επιχειρήσεων χρησιμοποιώντας ένα κοινό διαδικτυακό τόπο. Στην πιο απλή της μορφή η υπηρεσία προσφέρει μια λίστα των υφιστάμενων καταστημάτων που βρίσκονται στην πόλη (και τη θέση τους στο χάρτη) καθώς επίσης και τις προσφορές τους.

Όπως είπε ο κ. Τσαρχόπουλος, σε πρώτη φάση, σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο θα περάσουν τα στοιχεία των εμπορικών καταστημάτων πάνω στον χάρτη της Βέροιας. Αμέσως μετά ο κάθε έμπορος θα μπορεί να λάβει κωδικούς από τον Εμπορικό Σύλλογο και να αναπτύξει ένα εικονικό κατάστημα με εταιρική παρουσίαση και παρουσίαση των προϊόντων και των προσφορών του. Στόχος είναι οι πελάτες να ενημερώνονται για τις προσφορές που "τρέχουν" και τα προϊόντα που υπάρχουν και να μεταβαίνουν για ψώνια στα καταστήματα.

Επιπλέον, το Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο ενισχύει την ανάπτυξη συνεργατικών σχημάτων μεταξύ των επιχειρήσεων δίνοντας την ευκαιρία να δημιουργηθούν ανοιχτά εμπορικά κέντρα μέσα από την οργάνωση των καταστημάτων σε περιοχές ή δρόμους.

Η εφαρμογή πρόκειται να προσφέρεται δωρεάν στο Δήμο Βέροιας για τρία –κατ’ αρχή- χρόνια και όσες επιχειρήσεις ενδιαφέρονται για τη δράση μπορούν ελεύθερα να συμμετέχουν στη συνάντηση όπου θα παρουσιαστεί η εφαρμογή.