Δώρα στα βαφτιστήρια με τηλεφωνικές ή ηλεκτρονικές παραγγελίες

Πλησιάζουμε στην Μεγάλη Εβδομάδα. Τα εμπορικά καταστήματα παραμένουν κλειστά και οι επιλογές για αγορές έχουν περιοριστεί σημαντικά. Μπορεί ο εγκλεισμός να έχει μειώσει τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού για ρούχα ή παπούτσια ωστόσο η εορταστική περίοδος πλησιάζει και πολλοί επιθυμούν να κάνουν τις αγορές τους είτε για να καλύψουν τις ανάγκες τους σε δώρα στα βαφτιστήρια ή τα παιδιά τους ή να πάρουν πράγματα για τους ίδιους.

Επικοινωνήσαμε με την πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας Αθηνά Τσιπουρίδου ή οποία εμπορεύεται χρόνια ενδύματα και παιδικά. Αυτό που μας είπε, είναι ότι οι επιλογές που έχει το καταναλωτικό κοινό για ρούχα, παπούτσια, δώρα, λαμπάδες, παιχνίδια κ.α. είναι δυο.

Η πρώτη επιλογή είναι η τηλεφωνική επαφή με το κατάστημα. Μέσω των socila media μπορεί να γίνει μια επίδειξη εμπορευμάτων ώστε ο πελάτης να κάνει την επιλογή του. Αφού κάνει την επιλογή, μπορεί να παραλάβει το αγαθό που επέλεξε στο σπίτι του, είτε από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος είτε μέσω κούριερ.

Η δεύτερη επιλογή είναι επιλογή από e-shop μέσω διαδικτύου. Όσοι έχουν ηλεκτρονικά καταστήματα μπορούν να εξυπηρετήσουν το καταναλωτικό κοινό διαδικτυακά.