tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Ανεπίσημη συνάντηση Κουτσογιάννη με τον Γενικό Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής

Με στόχο ο δήμος Ηρωικής Πόλεως Νάουσας να γίνει ένα πρότυπο μοντέλο εναλλακτικού τουρισμού και να δημιουργηθεί ένας μικρός Οργανισμός Τουρισμού στον δήμο, πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης 3 Ιανουαρίου ανεπίσημη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης κ. Μύρωνα Φλουρή με τον δήμαρχο του δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας κ. Νίκο Κουτσογιάννη, στο δημαρχείο Νάουσας.

«Στόχος η επιμήκυνση της χρονικής διάρκειας του τουρισμού και η δημιουργία ενός μικρού οργανισμού τύπου ΕΟΤ»

Ο κ. Μύρων Φλουρής στην τοποθέτηση του μίλησε για τον νομό μας και την περιοχή μας τονίζοντας πως στα αρνητικά στοιχεία περιλαμβάνεται η έλλειψη υποδομών και στα θετικά η ποιοτική οινική βιομηχανία και ο οινοτουρισμός, η Βεργίνα και η Μίεζα και ο μεγάλος αρχαιολογικός πλούτος καθώς και ο πολιτισμός.

Δήλωσε πως η ανάπτυξη του τουρισμού έχει να κάνει με συνέργειες στις οποίες χρειάζεται να συμμετέχει η τοπική κοινωνία, ο δήμος και η Αντιπεριφέρεια, ενώ μίλησε και για το θέμα του χωροταξικού σχεδιασμού, την χρηματοδότηση μέσω προγραμμάτων αλλά και τον εναλλακτικό τουρισμό.

Απώτερος σκοπός για τη Νάουσα και εν γένει για τους δήμους όπως είπε θα πρέπει να είναι η επιμήκυνση της χρονικής διάρκειας του τουρισμού και η δημιουργία ενός μικρού οργανισμού τύπου ΕΟΤ.

episkepsi ggtourismou 2

Η τουριστική ταυτότητα και το «Sorry no Beaches»

Από την πλευρά του ο δήμαρχος του δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας κ. Νίκος Κουτσογιάννης ανέλυσε τα όσα είχε κάνει η δημοτική αρχή την περίοδο 2014-2019, στο θέμα της τουριστικής ταυτότητας (branding) και το ευρηματικό σλόγκαν “Sorry No Beaches”, με στόχο όπως είπε την δημιουργία ενός πρότυπου μοντέλου ανάπτυξης τουριστικού προορισμού υψηλού επιπέδου στην Ηπειρωτική Ελλάδα.

Τόνισε την ανάγκη δημιουργίας  τουριστικών υποδομών με απώτερο σκοπό τις λεγόμενες niche markets, τις εξειδικευμένες αγορές υψηλής προστιθέμενης αξίας, ενώ δήλωσε πως θα δημιουργηθεί στον δήμο Νάουσας ένας μικρός Οργανισμός Τουρισμού.

Αναφέρθηκε επίσης στον πολύ σημαντικό ρόλο που θα παίξει η ανάπτυξη μέσω του αρχαιολογικού τουρισμού και της δημιουργίας του αρχαιολογικού πόλου μεταξύ των Αιγών και της Μίεζας με επίκεντρο τον Αριστοτέλη και τον Μέγα Αλέξανδρο, την εκκίνηση των ανασκαφών για το Γυμνάσιο  της Μίεζας από την Δρ. Αγγελική Κοτταρίδη και την χρηματοδότηση τους, το χωροταξικό σχέδιο του δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας, τον ορεινό όγκο του Βερμίου ο οποίος ενδείκνυται για ήπιες δραστηριότητες και το μεγαλόπνοο σχέδιο ανάπτυξης των Ιαματικών Πηγών στον Άγιο Νικόλαο  Κοπανού Νάουσας.

Παρόντες στην συνάντηση η  πολιτεύτρια  κα Στέλλα  Αραμπατζή ,  η αντιδήμαρχος Πολιτισμού κα Βίκυ Δανιηλίδου , η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Ία Χατζηϊωαννίδου , ο γενικός γραμματέας του δήμου Νάουσας κ. Γιάννης Ταούλας  ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ημαθίας κ. Δημήτρης Μάντσιος και ο επιχειρηματίας κ. Αντώνης Αλεξιάδης.

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69