tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Το σινεμά επιστρέφει στην Βέροια

Η περίοδος που οι κινηματογράφοι είχαν κλειστές τις πόρτες τους ανήκει στο παρελθόν. Από σήμερα άρθηκε η απόφαση που τους κρατούσε κλειστούς λόγω κορονοϊού και σε πρώτη φάση θα λειτουργήσουν τους θερινούς χώρους τους. Στην Βέροια, η αυλαία του θερινού σινεμά θα ανοίξει την Πέμπτη 4 Ιουνίου και για μια εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί το 2ο Φεστιβάλ Θερινού Κινηματογράφου με αγαπημένες ταινίες.

Αναφορικά με το προηγούμενο διάστημα, οι κινηματογράφοι έμειναν κλειστοί για 2,5 μήνες και αυτό όπως σε όλες τις επιχειρήσεις δημιούργησε διάφορά ζητήματα στους επαγγελματίες του χώρου. Αυτό όμως που τους "καίει" αυτή την στιγμή είναι το πότε θα ανάψει το "πράσινο" φως για να ανοίξουν οι κλειστές αίθουσες. Πολλοί επαγγελματίες του χώρου δεν διαθέτουν χώρο για θερινό σινεμά και δεν μπορούν να λειτουργήσουν. "Το μεγάλο μας θέμα είναι το πότε θα ανοίξουν οι κλειστές αίθουσες" δήλωσε στον "Πληροφοριοδότη" η Ιφιγένεια Βλαχογιάννη  ενώ σε γενικές γραμμές δηλώνει ικανοποιημένη από τα μέτρα της κυβέρνησης.

"Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Για πρώτη φορά κατορθώσαμε να περάσουμε αιτήματα χρόνων. Για παράδειγμα, ο ΦΠΑ στο εισιτήριο μειώθηκε από 24% σε 13% όμως εμείς συνεχίζουμε να διεκδικούμε την μείωση στο 6%, όσο είναι δηλαδή και στα θέατρα. Επίσης η αρχική απόφαση της κυβέρνησης έλεγε κλειστά κυλικεία και πληρότητα 40%. Μετά από παρεμβάσεις μας, αυτά διορθώθηκαν. Τα κυλικεία που είναι ένα σημαντικό έσοδο στους κινηματογράφους, θα λειτουργήσουν τελικά και οι θεατές θα μπορούν να κάνουν τις αγορές τους πριν αρχίσει το έργο. Επίσης αναφορικά με την πληρότητα, η απόφαση της κυβέρνησης αναφέρει ότι συστήνει 70%". 

therino star3

Το πρόγραμμα του φεστιβάλ

2o Φεστιβάλ Θερινού κινηματογράφου ΣΤΑΡ
4-10/6, καθημερινά στις 21.00

Προβολές καθημερινά με μειωμένη τιμή και Δωρεάν κρασί

Ακολουθεί το πρόγραμμα:

Πέμπτη 4/6 (ΔΩΡΕΑΝ)

Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗΣ - THE CURRENT WAR

Σκηνοθεσία: ΑΛΦΟΝΖΟ ΓΚΟΜΕΖ-ΡΕΧΟΝ
Σενάριο: ΜΑΪΚΛ ΜΙΤΝΙΚ
Ηθοποιοί: ΝΙΚΟΛΑΣ ΧΟΥΛΤ, ΜΠΕΝΕΝΤΙΚΤ ΚΑΜΠΕΡΜΠΑΤΣ, ΤΑΠΕΝΣ ΜΙΝΤΛΕΤΟΝ , ΚΑΘΡΙΝ ΓΟΥΟΤΕΡΣΤΟΝ, ΜΑΪΚΛ ΣΑΝΟΝ

1880. Ο εφευρέτης Τόμας Έντισον (Μπένεντικτ Κάμπερμπατς) και ο επιχειρηματίας Τζορτζ Γουέστινγκχαουζ (Μάικλ Σάνον) βρέθηκαν στο
επίκεντρο μιας θρυλικής διαμάχης για την ηλεκτροδότηση του κόσμου που θα σηματοδοτούσε την έναρξη μιας νέας εποχής. Ο Έντισον
υποστήριζε την παροχή του συνεχούς ρεύματος, ενώ ο Γουέστινγκχαουζ το εναλλασσόμενο, με την υποστήριξη πολλών Ευρωπαίων
βιομηχάνων και, φυσικά, με την ανεκτίμητη βοήθεια του Νίκολα Τέσλα (Νίκολας Χουλτ). Μια συναρπαστική ταινία που βασίζεται σε
αληθινά γεγονότα.

«Αυτή δεν είναι μια ταινία για το παρελθόν, αλλά για το μέλλον», δηλώνει ο σκηνοθέτης της ταινίας Αλφόνσο Γκόμεζ-Ρεχόν.

Πόσο συναρπαστικό μπορεί να είναι το παρασκήνιο πίσω από την γέννηση του ηλεκτρικού ρεύματος; Ακούγεται αρχικά βαρετό και
αδιάφορο, ίσως να έχει κάποιο ενδιαφέρον για τους ιστορικούς της επιστήμης ή έστω για τους ακαδημαϊκούς.

Και όμως, είναι μια ιστορία για τον προσωπικό ανταγωνισμό μεταξύ δύο εμβληματικών προσωπικοτήτων, του Τόμας Έντισον και του
Τζορτζ Γουέστινγκχαουζ, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων γεγονότων και τη μυστική εφεύρεση της ηλεκτρικής καρέκλας, τον βίαιο
θάνατο ενός ανθρώπου και την άφιξη ενός μοναδικού επιστημονικού ταλέντου από τη Σερβία, του Νίκολα Τέσλα.

Ο Τόμας Έντισον – τον υποδύεται ο Μπένεντικτ Κάμπερμπατς – θεωρείται ως το πρότυπο του εφευρέτη, και οι περισσότεροι τον
θυμόμαστε ως τον εφευρέτη του ηλεκτρισμού, παρόλο που στην μάχη για την επικράτηση του ηλεκτρικού ρεύματος τελικά δεν
επικράτησε αυτός. Ήταν εξίσου εφευρετικός στο να προωθεί τον εαυτό του και τον μύθο γύρω από το όνομα του και επιδίωκε την
διασημότητα. Τον έχουμε στο μυαλό μας ως τον δημιουργό του ηλεκτρικού λαμπτήρα παρόλο που αγόρασε την πατέντα από τη χήρα του
Γερμανού εφευρέτη Χάινριχ Γκέμπελ. Από την άλλη, οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι ο Έντισον βρίσκεται πίσω από την εφεύρεση
της ηλεκτρική καρέκλας. Έτσι, λοιπόν, ανακαλύπτουμε πως μια εφεύρεση δεν είναι σίγουρο πως έχει πάντα θετικές συνέπειες, μιας
και ο ανθρώπινος νους μπορεί να σκαρφιστεί το παραμικρό για να προκαλέσει το κακό.


Παρασκευή 5/6

JOKER (ΧΡΥΣΟ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΝΕΤΙΑΣ)

Σκηνοθεσία: Τοντ Φίλιπς και σενάριο: Τοντ Φίλιπς και Σκοτ Ρίβερ
Πρωταγωνιστούν: Χοακίν Φίνιξ, Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Ζάζι Μπιτζ, Φράνσις Κόνροϊ, Μαρκ Μάρον, Μπιλ Καμπ, Γκλέν Φλέσλερ, Σι Γουίγκαμ,
Μπρετ Κάλεν, Ντάγκλας Χοτζ και Τζος Πάις

Πάντα μόνος ανάμεσα στο πλήθος, ο Άρθουρ Φλεκ (Χοακίν Φίνιξ) αναζητά να συνδεθεί. Καθώς περιφέρεται στην εχθρική Γκόθαμ, ο
Άρθουρ φοράει δύο μάσκες. Τη μία τη βάφει ο ίδιος στο πρόσωπο του κάθε πρωί που δουλεύει ως κλόουν. Τη δεύτερη δεν μπορεί να τη
βγάλει ποτέ. Είναι η μεταμφίεση που κρύβει τη μάταιη προσπάθεια του να γίνει μέρος του κόσμου γύρω του και όχι απλώς ένας
καταπατημένος άντρας. Ορφανός από πατέρα, ο Άρθουρ έχει μία αδύναμη μητέρα, που τον φωνάζει Happy, το παρατσούκλι που του
καλλιεργεί ένα μόνιμο, σπασμωδικό χαμόγελο για να κρύψει τον πόνο μέσα του. Αλλά, κάθε φορά που τον περιγελούν, αυτός ο
κοινωνικά απόβλητος άντρας εκτροχιάζεται ακόμα περισσότερο.

Ο Joker του σπουδαίου και τρεις φορές υποψήφιου για Όσκαρ πρωταγωνιστή Χοακίν Φίνιξ (The Master, Walk the Line) και του ευφυούς
δημιουργού Τοντ Φίλιπς (Hangover, Σκυλιά του Πολέμου) απέσπασε τον Χρυσό Λέοντα στη Βενετία, κατοχυρώνοντας μία θέση στην
οσκαρική κούρσα.

Η πολυσυζητημένη νέα εκδοχή του νοσηρού ήρωα κάνει τη διαφορά και επικεντρώνεται στη γένεση του εμβληματικού κακού, όπως
ξεπήδησε από την περιθωριακή προσωπικότητα ενός μοναχικού ανθρώπου στην εχθρική Γκόθαμ των ‘80ς, που ποτέ δεν του έδωσε μία
ευκαιρία. Ο Φίλιπς ξετυλίγει μεθοδικά μία αλληγορική σπουδή χαρακτήρα και ο Φίνιξ μεταμορφώνεται εντυπωσιακά σε μία καθηλωτική
ερμηνεία.

Σάββατο 6/6

...ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ

Σκηνοθεσία: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΟΣ
Σενάριο: CAGAN IRMAK | Διασκευή σεναρίου: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΙΤΣΕΛΗΣ
Ηθοποιοί: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ, ΧΑΡΗΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΜΙΤΣΕΛΗΣ, ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΕΠΠΑΣ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΓΕΡΟΝΙΚΟΛΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΑΝΔΡΙΤΣΟΥ, ΘΑΝΑΣΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥΜΟΥΡΗ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΑΜΑΡΑ, ΟΛΓΑ ΔΑΜΑΝΗ, ΠΕΝΥ ΑΓΟΡΑΣΤΟΥ,
ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΝΑΚΑ, ΣΠΥΡΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ, ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΑΝΤΟΥΛΑΣ, ΥΡΩ ΛΟΥΠΗ, ΣΑΚΗΣ ΝΤΑΝΤΟΥΛΑΣ

ΠΕΡΙΛΗΨΗ: O Πέτρος είναι ένας 35αρης επιτυχημένος σεφ και συλλέκτης βινυλίων που ψάχνει τον εαυτό του σε εφήμερες σχέσεις και
νυχτερινές εξορμήσεις. Η Ζωή είναι μία ρομαντική κοπέλα που σχεδιάζει και ράβει παιδικά κοστούμια και ενδιαφέρεται για μια
σταθερή σχέση. Οι δύο κόσμοι τους θα τεθούν υπό αμφισβήτηση όταν θα συναντηθούν τυχαία σε ένα βιβλιοπωλείο στο κέντρο της
Αθήνας. Ωστόσο ένας δυνατός έρωτας θα γεννηθεί και θα επηρεάσει τη ζωή τους. Για πάντα!

Κυριακή 7/6

ΦΥΓΑΜΕ - ONWARD (ΜΕΤΑΓΛ.) (Disney-Pixar)

Σκηνοθεσία: ΝΤΑΝ ΣΚΑΝΛΟΝ
Σενάριο: ΝΤΑΝ ΣΚΑΝΛΟΝ
Ηθοποιοί: ΤΙΣ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΟΙ:, ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΥΡΛΑΜΠΑΣ, ΒΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΑΝΟΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΑΤΟΣ,
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΚΙΡΓΚΙΣ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΗΛΙΟΣ, ΖΩΗ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΟΦΙΑ ΤΣΑΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΡΛΟΣ, ΣΟΦΙΑ ΚΑΨΑΜΠΕΛΗ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΤΣΑΤΟΣ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Τοποθετημένο στα προάστια ενός φανταστικού κόσμου, το «ΦΥΓΑΜΕ», η νέα ταινία της Disney και Pixar συστήνει στο κοινό δυο
αδέλφια-ξωτικά που μπλέκονται σε μια απίθανη περιπέτεια για να ανακαλύψουν αν υπάρχει ακόμα μαγεία εκεί έξω.

Μέσα σε 25 χρόνια κινηματογραφικής παρουσίας, οι ταινίες της Pixar έχουν καταφέρει (μερικές ίσως περισσότερο από κάποιες άλλες)
κάτι το μοναδικό. Να απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες, να μιλούν στις καρδιές μικρών και μεγάλων, και να σκορπίζουν λίγη μαγεία
στην καθημερινότητά μας - μαρτυρώντας έτσι την διαχρονική αξία μίας εταιρίας, που με κάθε της ταινία, θέτει την μπάρα ακόμα πιο
ψηλά, εδραιώνοντάς την ως ένα από τα καλύτερα animation στούντιο του κόσμου.

Παράσιτα 8/6

Παράσιτα - Parasite

OSCAR καλύτερης ταινίας (ΧΡΥΣΟΣ ΦΟΙΝΙΚΑΣ στο Φεστιβάλ των Καννών)

4 OSCAR (Καλύτερης ταινίας, σκηνοθεσίας, Διεθνούς ταινίας και Σεναρίου)
Προβολές: Κάθε μέρα στις 21.30

του Μπονγκ Τζουν-χο
H ταινία του Μπονγκ Τζουν-χο που κέρδισε το Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών είναι ένα αιχμηρό κι απολαυστικό κομμάτι
κοινωνικού και πολιτικού σινεμά

Ακόμη κι όταν οι ταινίες του Μπονγκ Τζουν-χο ανήκουν ξεκάθαρα στο πεδίο του σινεμά φαντασίας όπως το «The Host», ή το
«Snowpiercer», είναι δύσκολο αν όχι αδύνατο να αγνοήσεις τις υπόλοιπες κλωστές της ύφανσής τους, ανάμεσα στις οποίες είναι
πάντα ένας συχνά υποδόριος κι άλλοτε πολύ πιο σαφής σχολιασμός της κοινωνικής πραγματικότητας γύρω του.
Στα «Παράσιτα», μια μαύρη (κατάμαυρη) και συχνά πολύ αστεία κωμωδία που εναλλάσει το ηχηρό γέλιο με την απόλυτη έκπληξη, την
πίκρα, ακόμη και το σοκ, η κοινωνικά φορτισμένη πλευρά του σινεμά του έρχεται σε πρώτο πλάνο, μέσα από την ιστορία μιας
οικογένειας μικροαπατεώνων που προσπαθούν να επιβιώσουν στην σκληρή πραγματικότητα της σύγχρονης Σεούλ.

Η οικογένεια των πρωταγωνιστών της ταινίας θυμίζει κάτι από εκείνη του «Κλέφτες Καταστημάτων» του Χιροκάζου Κόρε Εντα:
φτωχοδιάβολοι, παρίες ενός κοινωνικού συστήματος που είναι και στην Κορέα (όπως άλλωστε παντού κι ακόμη πιο έντονα στις μέρες
μας), βαθιά ταξικό, δίχως χώρο για τους «μη επιτυχημένους». H τετραμελής οικογένεια του Κιμ-ταέκ είναι οτιδήποτε εκτός από
«επιτυχημένη»: καθηλωμένη σε ένα «ημι-υπόγειο», από το οποίο βλέπουν συνήθως μεθυσμενους να ουρούν έξω από το παραθυρό τους,
ψάχνουν εναγωνίως ανοιχτά wi-fi δίκτυα κι αναζητούν περιστασιακές δουλειές στο πλαίσιο της νέας «gig economy».

Οταν ένας φίλος του γιου της οικογένειας Κι-γου, του προτείνει να αναλάβει τα ιδιαίτερα μαθήματα αγγλικών ενός πλούσιου
κοριτσιού αφού εκείνος θα πρέπει να τα εγκαταλείψει λόγω των σπουδών του στο εξωτερικό, ο Κι-γου θα αρπάξει την ευκαιρία.
Αποκτώντας πρόσβαση σε ένα πανέμορφο πλούσιο σπίτι, μια κοινωνική τάξη που απέχει έτη φωτός από τη δική του, θα σκεφτεί τρόπους
για να βοηθήσει και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του να επωφεληθουν. Κι αυτή η τυχαία επαφή των δυο διαφορετικών κόσμων δεν
θα είναι παρά μόνο η αρχή μιας σειράς από γεγονότα που θα εξελιχθούν με απρόσμενη ταχύτητα κι θέσουν σε κίνηση απροσδόκητες
εξελίξεις.

Τρίτη 9/6

1917

Υποψήφια για 9 Oscar μεταξύ των οποίων
και για ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ 2020
ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ 2020
ΧΡΥΣΗ ΣΦΑΙΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ 2020

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης ταινίας
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης μουσικής επένδυσης

10 Υποψηφιότητες για OSCAR
Όσκαρ Καλύτερης ταινίας-
Όσκαρ Καλύτερης πρωτότυπης μουσικής επένδυσης
Όσκαρ Καλύτερης σκηνοθεσίας
Όσκαρ Καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου
Όσκαρ Καλύτερης διεύθυνσης φωτογραφίας
Όσκαρ Καλύτερης μίξης ήχου
Όσκαρ Καλύτερων οπτικών εφέ
Όσκαρ Καλύτερης σκηνογραφίας
Όσκαρ Καλύτερου μοντάζ ήχου
Όσκαρ καλύτερου Μακιγιάζ

Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης βρετανικής ταινίας
Βραβείο της Ένωσης Αμερικανών Σκηνοθετών Καλύτερης σκηνοθεσίας σε ταινία μεγάλου μήκους
Βραβείο της Ένωσης Αμερικανών Σεναριογράφων Καλύτερου πρωτότυπου σεναρίου
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερων ειδικών οπτικών εφέ
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης διεύθυνσης φωτογραφίας
Βραβείο της Αμερικανικής Ένωσης Κινηματογραφιστών Καλύτερης διεύθυνσης φωτογραφίας σε κινηματογραφική ταινία
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερου ήχου
Βραβείο Satellite Καλύτερου Α' ανδρικού ρόλου σε δραματική ταινία
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης σκηνοθεσίας
Βραβείο Satellite Καλύτερης πρωτότυπης μουσικής επένδυσης
Κινηματογραφικό Βραβείο BAFTA Καλύτερης σκηνογραφίας
Βραβείο Satellite Καλύτερης καλλιτεχνικής διεύθυνσης και σκηνογραφίας
Βραβείο Satellite Καλύτερου ήχου
Βραβείο της Ένωσης Καλλιτεχνικών Διευθυντών Καλύτερης σκηνογραφίας σε ταινία εποχής
Βραβείο Satellite Καλύτερου μοντάζ
Διεθνές Βραβείο της Αυστραλιανής Ακαδημίας Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Καλύτερης σκηνοθεσίας
Οι πρώτες κριτικές του 1917 μιλάνε για την καλύτερη πολεμική ταινία απ’ το Saving Private Ryan
Οι πρώτες αντιδράσεις μιλούν για το απόλυτο φαβορί των επόμενων Όσκαρ

Σενάριο/ Σκηνοθεσία: ΣΑΜ ΜΕΝΤΕΣ
Ηθοποιοί: ΚΟΛΙΝ ΦΕΡΘ, ΜΑΡΚ ΣΤΡΟΝΓΚ, ΜΠΕΝΕΝΤΙΚΤ ΚΑΜΠΕΡΜΠΑΤΣ, ΑΝΤΡΙΟΥ ΣΚΟΤ, ΝΤΙΝ ΤΣΑΡΛΣ ΤΣΑΠΜΑΝ, ΤΖΟΡΤΖ ΜακΚΕΪ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Στην καρδιά του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, δύο νεαροί Βρετανοί στρατιώτες, ο Σκόφιλντ (Τζορτζ Μακέι) και ο Μπλέικ (Ντιν-Τσαρλς
Τσάπμαν) αναλαμβάνουν μια δύσκολη και επικίνδυνη αποστολή. Σε μια μάχη ενάντια στο χρόνο, πρέπει να περάσουν στα εδάφη του
αντιπάλου και να παραδώσουν ένα μήνυμα που θα σταματήσει μια θανάσιμη επίθεση σε εκατοντάδες στρατιώτες, ανάμεσα στους οποίους
είναι και ο αδερφός του Μπλέικ.

Εισαγωγικό Σημείωμα του Σκηνοθέτη

‘’Την πρώτη φορά που κατάλαβα την έννοια του πολέμου ήταν τότε που ο παππούς μου μου διηγήθηκε τις εμπειρίες του από τον Α’
Παγκόσμιο Πόλεμο. Αυτή η ταινία δεν είναι μια ιστορία για τον παππού μου, περισσότερο είναι για το πνεύμα του – όλο αυτά που
πέρασαν εκείνοι οι άντρες, τις θυσίες, η αίσθηση του να πιστεύεις σε κάτι ανώτερο από τον εαυτό σου.
Στους δύο βασικούς μας χαρακτήρες ανατίθεται μια επικίνδυνη αποστολή στο στρατόπεδο του αντιπάλου όπου και θα παραδώσουν ένα
πολύ σημαντικό γράμμα που θα σώσει 1,600 στρατιώτες. Η κάμερά μας δεν τους αφήνει ποτέ. Ήθελα να κάνω μαζί τους κάθε βήμα και
να νιώθω τις ανάσες τους. Μαζί με τον Ρότζερ Ντίκινς συζητήσαμε να κάνουμε την ταινία με ένα άκρως ξεχωριστό τρόπο. Την
σχεδιάσαμε έτσι ώστε να φέρουμε το κοινό όσο πιο κοντά στην δική τους εμπειρία. Αυτό είναι το πιο συναρπαστικό πράγμα που έχω
κάνει ποτέ μου.’’

-Σαμ Μέντες

Η ταινία του Σαμ Μέντες πραγματοποίησε τις πρώτες ειδικές προβολές της σε Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες για δημοσιογράφους και
κριτικούς κινηματογράφου.
Oι πρώτες αντιδράσεις κάνουν λόγο για ένα αδιαμφισβήτητο φαβορί για τα επόμενα βραβεία Όσκαρ καθώς η σκηνοθεσία του Μέντες, η
διεύθυνση φωτογραφίας του Ρότζερ Ντίκινς, η μουσική του Τόμας Νιούμαν και οι ερμηνείες των βασικών πρωταγωνιστών είναι
καθηλωτικές σε μία ταινία που αποτελεί μία μοναδική κινηματογραφική εμπειρία. Οι κριτικές είναι διθυραμβικές ενώ πολλοί μιλούν
για μία πολεμική ταινία εφάμιλλη της «Διάσωσης του στρατιώτη Ράιαν» με τον Τομ Χανκς.

Γράφουν οι κριτικοί για το Οσκαρικό Φαβορί

«Το «1917» είναι ένα αριστούργημα. Ένα ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ, άκρως συναισθηματικό και έντονο πολεμικό έργο το οποίο σε βυθίζει σε μια
αμείλικτη πολεμική αποστολή. Θα αναζητάς απεγνωσμένα αέρα προς το τέλος! Ο Μακέι και ο Τσάπμαν είναι μια αποκάλυψη και σε
συνδυασμό με τους Μέντες, Ντίκινς και Νιούμαν θα κάνουν το «1917» την Καλύτερη Ταινία του 2019.»
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=cQqct8_MySk

Τετάρτη 10/6

ΕΥΤΥΧΙΑ

Σκηνοθεσία: ΑΓΓΕΛΟΣ ΦΡΑΝΤΖΗΣ
Σενάριο: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΕΗ
Ηθοποιοί: ΝΤΙΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΟΥΔΑΡΟΣ, ΧΡΥΣΑ ΡΩΠΑ, ΠΑΥΛΟΣ ΟΡΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΚΡΑΤΕΡΟΣ ΚΑΤΣΟΥΛΗΣ, ΠΥΓΜΑΛΙΩΝΑΣ ΔΑΔΑΚΑΡΙΔΗΣ,
ΚΑΤΙΑ ΓΚΟΥΛΙΩΝΗ, ΛΙΛΑ ΜΠΑΚΛΕΣΗ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΙΑ ΚΑΡΑΜΠΕΤΗ, ΘΑΝΟΣ ΤΟΚΑΚΗΣ, ΕΥΓΕΝΙΑ ΣΑΜΑΡΑ, ΜΑΤΘΙΛΔΗ ΜΑΓΓΙΡΑ,
ΦΟΙΒΟΣ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑΣ
ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Ένα κορίτσι, μικροπαντρεμένο, ταξιδεύει από το Αϊδίνι στην Ελλάδα με τη μητέρα και τις δύο της κόρες. Στο πλοίο του ξενιτεμού
παίρνει απόφαση να μην αφήσει τη ζωή να την προσπεράσει, αλλά να τη ζήσει, όπως θέλει. Και τη ζει! Γράφει ακατάπαυστα σε ό,τι
πιάνει το μελάνι, από χαρτοπετσέτες και κουτιά από τσιγάρα μέχρι υπόλοιπα λογαριασμών. Καπνίζει, ερωτεύεται με πάθος,
χαρτοπαίζει με θράσος σε πολυτελή σαλόνια, αλλά και σε παράνομα υπόγεια. Μία δασκάλα που γίνεται ηθοποιός στα μπουλούκια και
στο θέατρο, μία ποιήτρια που γίνεται η μεγαλύτερη Ελληνίδα στιχουργός του λαϊκού τραγουδιού. Συνεργάζεται με όλες τις διάσημες
μουσικές προσωπικότητες της χώρας, από τον Βασίλη Τσιτσάνη και τον Απόστολο Καλδάρα, ως τον Μανώλη Χιώτη, τον Αντώνη Ρεπάνη και
τον Μάνο Χατζιδάκι, υψώνοντας θαρραλέα ανάστημα, σε έναν σκληρό και τυπικά ανδροκρατούμενο κόσμο.
TRIVIA
Βασισμένη στον ταραχώδη βίο και το σπουδαίο έργο που κληρονόμησε η ελληνική μουσική από τη μεγαλειώδη πένα της στιχουργού
Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου, η ταινία, σε σενάριο της Κατερίνας Μπέη, αντλεί έμπνευση από τα πάθη και τις αδυναμίες αυτής της
πληθωρικής, αντισυμβατικής και πρωτοπόρου γυναίκας, που άφησε ανεξίτηλο το σημάδι της στο λαϊκό τραγούδι. Η μοναδική της
προσωπικότητα αποτυπώθηκε στους στίχους της που έγιναν μερικές από τις μεγαλύτερες και διαχρονικότερες επιτυχίες, όπως τα
«Περασμένες μου αγάπες», «Όνειρο απατηλό», «Είμαι αϊτός χωρίς φτερά», «Ηλιοβασιλέματα», «Η φαντασία», «Είσαι η ζωή μου»,
«Μαντουμπάλα», «Στ΄ Αποστόλη το κουτούκι», «Πετραδάκι, πετραδάκι», «Μου σπάσανε τον μπαγλαμά», «Δύο πόρτες έχει η ζωή» («Το
τελευταίο βράδυ μου»), «Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι».

 

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69