tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Ορισμός νέων αντιδημάρχων στον δήμο Αλεξάνδρειας

Από το Γραφείο Δημάρχου του Δήμου Αλεξάνδρειας ανακοινώθηκε ότι με σημερινή απόφαση του Δημάρχου Παναγιώτη Γκυρίνη, ορίστηκαν οι νέοι Αντιδήμαρχοι του Δήμου Αλεξάνδρειας.

Τα ονόματα των δημοτικών συμβούλων που ορίστηκαν ως Αντιδήμαρχοι, οι περιοχές ευθύνης τους, όπως και οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες που μεταβιβάστηκαν σε αυτούς, περιλαμβάνονται στο αναλυτικό κείμενο της απόφασης που θα δείτε παρακάτω:

Ο Δήμαρχος Αλεξάνδρειας ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αλεξάνδρειας, με θητεία από 07 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 06 Σεπτεμβρίου 2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητες ως εξής:

1.1.Τον κ. Στέφανο Δελιόπουλο, (έμμισθο) καθ' ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, με θητεία από 07 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 06 Σεπτεμβρίου 2022 και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες : α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της παρακάτω υπηρεσιακής μονάδας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων. β) Την τέλεση πολιτικών γάμων.

1.2. Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Αλεξάνδρειας και Αντιγονιδών, τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α)Την  ευθύνη  της  λειτουργίας των  δημοτικών  υπηρεσιών  που   είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β)Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ)Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ)Την   υπογραφή,    με   εξουσιοδότηση   του    δημάρχου,    βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. ε)Την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας   στα όρια της δημοτικής ενότητας.

στ)Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

ζ)Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ' ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο

η)Την αναπλήρωσή μου ως Ληξιάρχου της Δημοτικής Ενότητας και την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων, καθώς και των αντιγράφων αυτών.

2.1.Τον κ. Νικόλαο Σαρακατσιάνο, (έμμισθο) καθ' ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, με θητεία από 07 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 06 Σεπτεμβρίου 2022 και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της υπηρεσιακής μονάδας, της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων. β) Την τέλεση πολιτικών γάμων.

2.2. Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Μελίκης, τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών  που  είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ)   Την   υπογραφή,   με   εξουσιοδότηση   του   δημάρχου,   βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. ε) Την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας   στα όρια της δημοτικής ενότητας.

στ) Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ' ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο

η) Την αναπλήρωσή μου ως Ληξιάρχου της Δημοτικής Ενότητας και την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων, καθώς και των αντιγράφων αυτών.

3.1. Τον κ. Στέφανο Δριστά, (έμμισθο) καθ' ύλην Αντιδήμαρχο των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών, ΚΕΠ και του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτισμού, με θητεία από 07 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 06 Σεπτεμβρίου 2022 και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παραπάνω υπηρεσιακών μονάδων των Διευθύνσεων και του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτισμού, αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων. β) Την τέλεση πολιτικών γάμων.

γ) Την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας. δ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων των Διευθύνσεων και του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτισμού.

4.1. Τον κ. Αθανάσιο Παντόπουλο, (άμισθο) καθ' ύλην Αντιδήμαρχο του Αυτοτελούς Τμήματος σε θέματα Παιδείας, με θητεία από 07 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 06-09-2022 και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της    υπηρεσιακής μονάδας, του Αυτοτελούς Τμήματος σε θέματα Παιδείας, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

4.2. Κατά τόπον, στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Πλατέος, τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α)Την  ευθύνη  της  λειτουργίας των  δημοτικών  υπηρεσιών  που   είναι εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.

γ) Τη μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού, που βρίσκεται στη δημοτική ενότητα, σε κατάσταση καλής λειτουργίας.

δ)   Την   υπογραφή,   με   εξουσιοδότηση   του   δημάρχου,   βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. ε) Την υπογραφή, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας   στα όρια της δημοτικής ενότητας.

στ)Τη συνεργασία με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

ζ) Έχει την ευθύνη λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας και σε συνεργασία με τον καθ' ύλην αρμόδιο αντιδήμαρχο

η) Την αναπλήρωσή μου ως Ληξιάρχου της Δημοτικής Ενότητας και την υπογραφή των ληξιαρχικών πράξεων, καθώς και των αντιγράφων αυτών.

5.1. Τον κ. Αθανάσιο Κούγκα, (έμμισθο) από τη Δημοτική Παράταξη "ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ" καθ' ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, Πολεοδομία και Καθαριότητας στα θέματα Πολιτικής Προστασίας, Κτηματολογίου και Ακίνητης Περιουσίας του Δήμου, με θητεία από 07 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 06 Σεπτεμβρίου 2022 και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες : α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παραπάνω υπηρεσιακών μονάδων.

β) Την υπογραφή, εγγράφων πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας στα όρια του Δήμου Αλεξάνδρειας.

γ) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων των υπηρεσιακών μονάδων.

6.1. Τον κ. Ιερεμία Κιοσέογλου, (έμμισθο) από τη Δημοτική Παράταξη "ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑΣ", καθ' ύλην Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Πρασίνου και Αγροτικής Ανάπτυξης, με θητεία από 07 Σεπτεμβρίου 2021 μέχρι 06 Σεπτεμβρίου 2022 και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες : α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών της υπηρεσιακής μονάδας, της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, Πρασίνου και Αγροτικής Ανάπτυξης, οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων. β) Την υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών       διοικητικών       εγγράφων       των       υπηρεσιακών       μονάδων.

Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αθανάσιου Κούγκα που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Στέφανος Δελιόπουλος ,

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου  κ.  Στέφανο Δελιόπουλο     που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Νικόλαος Σαρακατσάνος,

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ιερεμία Κιοσέογλου. που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Στέφανος Δριστάς ,

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ . Νικολάου Σαρακατσάνου, που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ Στέφανος Δελιόπουλος.

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Αθανάσιου Παντόπουλου. που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Στέφανος Δριστάς ,

Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Στέφανου Δριστά. που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δελιόπουλος Στέφανος και σε περίπτωση απουσίας του ο κ Αθανάσιος Κούγκας.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Στέφανος Δελιόπουλος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Στέφανο Δριστά.

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69