tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

pistofidis ban1

xatzogloy

Αναβλήθηκε η συζήτηση για την εκμίσθωση του υπόγειου πάρκινγκ του Δημαρχείου μετά την παρέμβαση των εργαζομένων

Σε αναβολή οδηγήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Βέροιας η συζήτηση για την έναρξη των διαδικασιών εκμίσθωσης του υπόγειου πάρκινγκ κάτω από το Δημαρχείο, μετά την παρέμβαση των εργαζομένων που εξέφρασαν την αγωνία τους για τις θέσεις εργασίας τους. Η εξέλιξη προκάλεσε νέα δεδομένα στη συζήτηση, καθώς παρουσιάστηκε έγγραφο που, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, περιλαμβάνει αίτημα της διαχειρίστριας εταιρείας για τετραετή παράταση της σύμβασης.

Το υπόγειο πάρκινγκ αποτελεί μια ιδιότυπη περίπτωση ως προς το ιδιοκτησιακό του καθεστώς, καθώς το 74% ανήκει στη Μητρόπολη και το 26% στον Δήμο Βέροιας. Η διαχείριση και το μέλλον της εγκατάστασης απασχολούν κοινή πενταμελή επιτροπή, στην οποία συμμετέχουν τρία μέλη που εκπροσωπούν τη Μητρόπολη και δύο τον Δήμο.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, εργαζόμενοι του χώρου στάθμευσης εξέφρασαν την έντονη ανησυχία τους για το εργασιακό τους μέλλον. Όπως ανέφεραν, αρκετοί βρίσκονται λίγα χρόνια πριν από τη συνταξιοδότησή τους και φοβούνται ότι μια αλλαγή στο καθεστώς λειτουργίας του πάρκινγκ θα μπορούσε να θέσει σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας τους.

Οι εργαζόμενοι υποστήριξαν ότι η κατασκευάστρια εταιρεία, η οποία διαχειρίζεται μέχρι σήμερα τον χώρο στάθμευσης, έχει καταθέσει αίτημα για τετραετή παράταση της υφιστάμενης σύμβασης με τη Μητρόπολη και τον Δήμο Βέροιας. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν, η παράταση αυτή θα έδινε τη δυνατότητα στους εργαζόμενους που βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση να ολοκληρώσουν τον εργασιακό τους κύκλο χωρίς ανατροπές.

Ωστόσο, ο αντιδήμαρχος Αλέκος Τσαχουρίδης δήλωσε ότι τέτοιο αίτημα δεν έχει τεθεί υπόψη της πενταμελούς επιτροπής που είναι αρμόδια να εισηγηθεί για το μέλλον του έργου. Η τοποθέτηση αυτή προκάλεσε νέα συζήτηση στην αίθουσα, καθώς οι εργαζόμενοι παρουσίασαν έγγραφο το οποίο, όπως υποστήριξαν, αποδεικνύει την ύπαρξη του σχετικού αιτήματος από την εταιρεία.

Το έγγραφο ζήτησε να εξετάσει ο δήμαρχος Βέροιας Κώστας Βοργιαζίδης, ο οποίος ανέφερε ότι δεν γνώριζε την ύπαρξη του συγκεκριμένου αιτήματος. Υπό τα νέα δεδομένα, πρότεινε την αναβολή του θέματος προκειμένου να μελετηθούν όλα τα στοιχεία και να υπάρξει περαιτέρω συνεννόηση με τη Μητρόπολη.

Ο δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι δεν μπορεί να δώσει δεσμεύσεις ή υποσχέσεις προς τους εργαζόμενους για την τελική εξέλιξη της υπόθεσης, σημειώνοντας ωστόσο ότι θα συζητήσει το ζήτημα με τον Μητροπολίτη ώστε να εξεταστούν όλες οι παράμετροι πριν ληφθούν αποφάσεις.

Έτσι, το θέμα αποσύρθηκε από την synedr;iash και αναμένεται να επανέλθει σε επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, όπου θα κληθούν να τοποθετηθούν εκ νέου τόσο η δημοτική αρχή όσο και οι εμπλεκόμενοι φορείς για το μέλλον του υπόγειου χώρου στάθμευσης και των εργαζομένων του.

color feel banner

kogias horiz

kyriazis

meta morfo22

sidiropoulos

studio 69