Διπλή διάκριση για μαθητές του 2ου Γυμνασίου Νάουσας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
Σημαντική επιτυχία σημείωσαν μαθητές του 2ου Γυμνασίου Νάουσας στον 5ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας Γυμνασίων 2026, αποδεικνύοντας το υψηλό επίπεδο γνώσεων και την αφοσίωσή τους στο αντικείμενο της Βιολογίας.
Συγκεκριμένα, η μαθήτρια Βογιατζή Υρώ κατέκτησε το 1ο Βραβείο, ενώ ο μαθητής Χονδρός Αλέξανδρος απέσπασε το 3ο Βραβείο, διακρίσεις που αποτελούν ιδιαίτερη τιμή τόσο για τους ίδιους όσο και για τη σχολική κοινότητα του 2ου Γυμνασίου Νάουσας.
Καθοριστική υπήρξε η συμβολή της καθηγήτριας Βιολογίας Φραγκουλίδου Τατιάνας, η οποία ανέλαβε την προετοιμασία των δύο μαθητών, στηρίζοντας την προσπάθειά τους και συμβάλλοντας στην εξαιρετική τους παρουσία στον πανελλήνιο διαγωνισμό.















