tsakiridis

Δείτε τις προσφορές!

ΓΕΡΟΥΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εμπορία Ελαστικών - Ζαντών

ΦΩΤΙΑΔΗΣ  Θέρμανση - Κλιματισμός - Φυσικό Αέριο - Υγραέριο - Αντλίες Θερμότητας - Ανακαινίσεις

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ Γραφείο Τελετών

access ban20

Διαμαρτυρία για την μη ανάθεση του μαθήματος της τοπικής ιστορίας σε φιλολόγους

aithoysa

Διαμαρτυρία για την μη ανάθεση του μαθήματος της τοπικής ιστορίας σε φιλολόγους πραγματοποιεί η Ομοσπονδία Ενώσεων Γονέων και Κηδεμόνων Ημαθίας. Σε επιστολή της αναφέρει: "Με την πρόσφατη εγκύκλιό του το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με αρ. πρωτ. 151893/Δ2/29-09-2015, "Περί αναθέσεως μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου", ανατίθεται η διδασκαλία της Τοπικής Ιστορίας, σε όλες τις ειδικότητες (εκτός μαθηματικών και φυσικών), πλην όμως και των φιλολόγων.

Το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας εντάσσεται στα πλαίσια των Βιωματικών Δράσεων - Project. Η διδασκαλία των θεμάτων της αποτελεί τμήμα της διδασκαλίας της Ιστορίας στην Γ΄ Γυμνασίου. Απαιτεί πρωτοβουλίες, ευρύτητα γνώσεων και παιδαγωγικών εφαρμογών στο πλαίσιο μιας ερευνητικής εργασίας.

Εύλογα λοιπόν κανείς αναρωτιέται:

 Είναι ορθό να διδάσκεται το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας από ειδικότητες καθηγητών, που η εκπαίδευσή τους για την απόκτηση του πτυχίου τους δεν είχε καθόλου ή ελάχιστα ως γνωστικό αντικείμενο την Ιστορία;
 Το μάθημα της Τοπικής Ιστορίας είναι μόνο για να καλύπτονται διδακτικά κενά από άλλες ειδικότητες;
 Μήπως επιτέλους θα έπρεπε το θέμα της εκπαίδευσης και της Παιδείας να αντιμετωπίζεται με υπευθυνότητα για μια ουσιαστική διδασκαλία, βασιζόμενη σε παιδαγωγικά κριτήρια;"

https://www.pliroforiodotis.gr/index.php/news/society-menu/education-menu/92749-smarteching-education-4

kyriazis

ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΤΥΠΟ

sidiropoulos

studio 69