Κέρδισε τον Πιερικό και πέρασε πρώτη η Βέροια!
- Γράφτηκε από τον/την Αντώνης Χατζηκυριακίδης
- Κατηγορία: Γ' ΕΘΝΙΚΗ
- Εμφανίσεις: 2420
Στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα βρέθηκε η Βέροια. Την Κυριακή κέρδισε τον Πιερικό με 2-1 και σε συνδυασμό με την "γκέλα" της Καβάλας, βρέθηκε μόνη πρώτη μια αγωνιστική πριν το τέλος της σεζόν και πλέον η κατάκτηση του πρωταθλήματος περνάει από το χέρι της (τελευταίο ματς της Βέροιας στην Τρίγλια και της Καβάλας στην Αριδαία.